Here we go!

29 april 2019 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag is het zover! Frank is jarig en wij vertrekken vandaag naar New York, the big apple, the city that never sleeps! Dit keer niet met zijn drietjes, maar ook met Mariëlle en Danny. Een soort van familie uitje dus!

Vroeg opstaan voor een zondag, rond half 7, en dan richting Schiphol. We parkeren de auto in Aalsmeer en worden met een busje naar het vliegveld gebracht. Alles verloopt soepel. Inchecken, shoppen en voor Frank een mooi horloge voor zijn verjaardag gekocht. We hebben een tussenstop in Londen van anderhalf uur. Dit bleek toch krap te zijn, rennen naar de gate en als een van de laatsten het vliegtuig in. De vlucht van Londen naar JFK in New York verloopt ook goed. Wat mij opviel was dat het personeel van British Airways niet de jongste waren...

Om 16.00 uur waren wij in NY. Koffers ophalen en het taxibedrijf bellen. Ik kreeg instructies waar wij moesten gaan staan. Een paar minuten later kwam de taxi er al aan en werden wij naar ons hotel gebracht. Even opfrissen en richting Times Square. De metromstopt vlak bij het hotel. We kopen gelijk maar een metrokaart voor de hele week.

Na een rit van een klein kwartiertje bij Times Square. Daar sta je dan, op een bekende plek. Want het is zo herkenbaar van de vele films en series. En wat een verlichting en bewegende reclameborden....volgens mij wordt het hiet nooit donker. We lopen wat rond en vergapen ons aan alle reclames en de drukte om ons heen

We eten simpel een Maccie en gaan dan weer terug naar ons hotel. Inmiddels half 9 maar in Nederland half 3 in de nacht! Weltrusten.

1. Corrie Verkes:
    29 april 2019
    Wow dar is nogeens wat anders als het boerenland ha ha veel plezier hoor,, en kijk uit,, ♥️♥️♥️
  2. Margreet Peeters:
    Leuk! Veel plezier !
  3. Harald:
    Enjoy!!
  4. Maureen:
    Heeeeel veel plezier!!!
  5. Lisette:
    Hi,

Ja dat is wel een ohhhhh momentje als je voor het eerst op Timesquare staat. Het geluid, de kleuren, de mensen die je aan alle kanten voorbij lopen terwijl jij naar boven staat te staren.