Weer terug - stilte

5 mei 2019 - Zoetermeer, Nederland

En we zijn weer terug. De reis is prima verlopen. Wat ons meteen opvalt is de rust en stilte hier...terwijl ik in een eerder verslag nog schreef dat ik de herrie enzo nog wel vond meevallen in New York!  Maar het geluid is continu aanwezig, het valt gewoon niet op.

We hebben het geweldig gehad met zijn vijven, veel gezien, gelopen (zeker 85 km), gelachen en genoten. New York is een geweldige stad met veel bijzondere plekken. Wel een gehaaste stad: mensen rennen bijna over straat, vaak bellend. Je denkt dat iemand tegen je praat maar nee, ze bellen. En er wonen zo veel verschillende mensen van vele nationaliteiten en culturen. Mooi om te zien. Het leukste vond ik het fietsen over Manhattan- en Brooklyn Bridge, het indrukwekkenst het 9/11 museum. We hebben de stad vooral beleefd en de sfeer opgesnoven.

We zijn er 5 dagen geweest maar lang niet alles gezien. Dus ja ik wil best nog een keer terug!

1. Margreet Peeters:
    Klinkt inderdaad heerlijk! Behalve die 85 km.....😅
  2. Marielle:
    5 mei 2019
    Het was super daar! Je hebt het mooi geschreven! Precies zoals het daar was! Thanksss was gezellig!😘
  3. Corrie Verkes:
    5 mei 2019
    Het was weer genieten,, op naar de volgende uitdaging,, liefs van ons