En weer thuis, we zijn rond

31 augustus 2019 - Zoetermeer, Nederland

Gisteren onze laatste reisdag gehad. Uitchecken bij ons luxueuze appartement en naar Athene  oor onze terugvlucht. We stappen het appartement nog niet uit of onze kattenvriendjes rennen ons tegemoet....wat zou je ze graag meenemen.

Het vliegveld van Athene is redelijk nieuw en alles ziet er netjes uit. We leveren de auto in en zijn snel onze koffers kwijt. Even koffietje en broodje eten en we vertrekken. Op naar NL en laten het fraaie Griekenland achter ons.

Ook benieuwd hoe Jesper het heeft gehad zonder ons en hoe ons huis er uit ziet na 16 dagen😂.

Thuis aangekomen doet Jesper de deur open....he er is gestofzuigd...😉 en de beestjes leven nog! Jesper heeft zich vermaakt maar vond het wel stil en hij moest alles doen. Hij wilde eigenlijk niet koken voor ons vanavond want hij had al 14 dagen moeten koken hahaha. Maar hij heeft toch een Thaise maaltijd voor ons gemaakt. We kijken foto's en vertellen hoe onze vakantie was, en Jesper verteld over zijn 2 weken: werken, slapen en feestjes. Ook hij heeft zich dus vermaakt.

Onze 16 dagen Griekenland waren heerlijk. Zon, warmte, lekker eten, veel gezien. 1300 km gereden door een prachtig land. Ouzo momentjes en  vriendelijke mensen. En nog nooit zo veel water gedronken als deze vakantie😂. Deels omdat het zo warm was maar ook omdat je bij elke bestelling een groot glas water krijgt!

Ik wil zeker weer naar Griekenland, en de Peleponnesos is zeker een aanrader

1. Harald:
    31 augustus 2019
    Welkom thuis!
  2. Corrie Verkes:
    31 augustus 2019
    Bedankt voor je mooie reisverhalen,, heb genoten, fijn dat Jesper het ook naar zin heeft gehad,, liefs van ons.