Het aftellen is begonnen....

3 juli 2018 - Zoetermeer, Nederland

Nog even en dan beginnen wij aan onze volgende ontdekking. Dit jaar reizen wij af naar Yucatan in Mexico om daar een deel van de Maya route te volgen.

Dit keer niet met zijn drietjes, maar samen met onze lieve vrienden Seb, Lisette en Tessa. Met zijn zessen reizen wij het schiereiland rond en bezoeken wij de tempels van de Mayas! Maar niet alleen dat: ook de kleurrijke dorpjes, de cenotes (grotten waar je kan zwemmen) en vast ook het lekkere eten en de vriendelijke mensen.​

Route Yucatan

De voorbereidingen zijn inmiddels begonnen:

Visum regelen USA ivm overstap, hebben wij nog inentingen nodig, de laatste reisartikelen aanschaffen, reisgidsjes doorbladeren, kofferstress (past alles in de auto straks ;-) )..... nog even wat werk verzetten en dan gaan we!!

Ook dit jaar ga ik weer proberen zo goed mogelijk verslag uit te brengen van onze ervaringen in Yucatan.....

1. Margreet Peeters:
    3 juli 2018
    Altijd leuk! Mooie vakantie toegewenst....
  2. Lisette:
    He wat ben jij goed bezig. Lieve vrienden, dat klinkt goed en is wederzijds. We gaan er een top vakantie van maken. Ik ben hartstikke zen over de kofferstress inmiddels. Hammandoeken bij gekocht en duikspullen laten we thuis. Moet nog wel pet voor Seb, maar we hebben nog een paar weken.