We zijn er @Jozi

4 juli 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Yess! De reis gaat beginnen. Vamorgen vroeg door pa naar schiphol gebracht. Om half 11 is ons klm toestel 777 naar Johannesburg vertrokken. Alles verliep soepel zonder vertraging. De vlucht ging ook prima. Hoewel wij ook nog wat last van turbulentie hadden, maar goed. We hebben ons onderweg vermaakt met lezen, muziek luisteren, film kijken. Tussendoor werden wij goed verzorgd met eten en drinken (pasta, sandwich, pizza). Alles verpakt met een Delfts blauw thema.

Om 21.10 zijn wij geland. Door de douane. De goede man nam zijn tijd en daarna snel de koffers. Wij werden bij de uitgang keurig opgewacht en na geld gepind te hebben met de taxi naar ons hotel gebracht. We slapen in het Hallmark House. Grote kamers en modern ingericht. Beetje urban style. Jesper heeft zijn eigen kamer. Overigens is alles goed beveiligd, zonder pasje kom je nergens! En voor het hotel staat ook security.

Dit was het voor nu...we gaan slapen. Morgen een stadswandeling met een gids door Johannesburg.

1. Corrie Verkes:
    5 juli 2017
    Super genieten ook ik van je verhalen reis dan in gedachten met jullie mee!!!!! Liefs van ons ❤❤❤