Aankomst Athene

15 augustus 2019 - Athene, Griekenland

Vandaag begint onze vakantie dan echt. We waren allebei al een paar dagen vrij dus de relaxstand staat al aan. We vertrekken om half 12 richting Schiphol. Daarvoor dus nog tijd genoeg om koffers te pakken en Jesper te knuffelen 😉. Hij blijft dit keer thuis....moet nog bijkomen van zijn Oh Oh Cherso vakantie.

We parkeren de auto iets voor Schiphol en gaan dan met een bus verder. We hoeven niet echt te wachten. Ook het inchecken etc. gaat snel. Tijd zat dus om wat te eten en te drinken.

Na een rustige vlucht landen wij op tijd in Athene. Zodra wij bij de bagageband staan wordt ik gebeld door Kostas, onze taxichauffeur. Hij stast op ons te wachten bij de uitgang. We hadden dit keer besloten om de taxi te nemen ipv met de metro. Lekker luxe en relaxed!

Als een ware formule 1 coureur bengt Kostas ons naar ons hotel. Normaal een reistijd van 35 min, nu slechts 25! Een uur nadat we geland zijn, zijn we bij ons hotel.

Prima hotel. Met groot balkon en dakterras met uitzicht op de Akropolis in de verte. We willen ergens een klein hapje eten maar dat wordt lastig, het is nl Maria Hemelvaart; dus de meeste dingen zijn dicht. Gelukkig kunnen wij op het dakterras terecht voor onze eerste Griekse salade en een biertje. Prima! De feta bij de salade was heerlijk.

Morgen zien wij wel verder dan gaan we Athene ontdekken!

1. Monique:
    15 augustus 2019
    Leuke formule race. Geniet van mooie uitzicht. Onwijs fijne vakantie.
  2. Lisette:
    15 augustus 2019
    Fijn dat alles vlot verliep op Schiphol. Dat is tegenwoordig maar afwachten.
  3. Yolanda Noort:
    16 augustus 2019
    Ja daar weten wij alles van!
  4. Arna:
    16 augustus 2019
    Het was de naamdag van Maria ;-)
    En van mij !!!! Dus ik mocht meevieren!!
    Geniet!!!!
  5. Corrie Verkes:
    16 augustus 2019
    Fijn dat alles zo relax ging,, dat is pas echt vakantie!!!!!